Badan Dakwah dan Ibadah (BADIB)
SMA Al-Khairiah, Temerloh

Kem Pemantapan Ibadah 2014


: : Bismillah..

Assalamualaikum kepada semua pembaca setia yang senantiasa menanti-nanti ternanti-nanti post dari kami. Tanpa melengahkan masa anda yang setia menatap blog kami jom terus ke heart of the matter post kali ini!

Tahun berlalu dengan cepat,pejam celik pejam celik sudah pun tahun 2014. Sudah menjadi kelaziman bagi pihak kami menganjurkan Kem Pemantapan Ibadah pada setiap tahun .Walau apa pun nama yang dipanggil sama ada Kem Smart Solat, mahupun Kem Ibadah kandungannya tetap perkara yg sama. Oleh itu, tahun ini merupakan 1 tahun yang julung-julung kalinya mengadakan Kem Pemantapan Ibadah selama 1 HARI SAHAJA !! Berzillion tahniah kepada kepimpinan Badan Dakwah dan Ibadah (BADIB) 2014 pada tahun ini kerana berjaya menjayakan kem ini dengan jayanya.

Sebagai makluman semua , kem pada kali ini ialah Saudara Putraindrayani bin Syahrul dan dibantu oleh Saudari Nurul Aqilah Binti Nordin juga merangkap selaku Timbalan Pengarah program. Kem ini berlangsung selama satu hari yakni bermula pada seawal pukul 8.00 pagi - 4.30 petang.

Sebelum kem ini bermula, sebuah forum turut dianjurkan yang bertajuk ' Kenapa Saya Seorang Muslim?' yang dikendalikan oleh Saudara Usamah Bin Hairulazam dan Saudara Amirul Asyraf. Mereka merupakan mantan Presiden BADIB 2010 dan 2012.





Walaupun forum kali ini kelihatan agak pelik kerana tanpa moderator dan hanya 2 panel tapi forum kali ini sangat menarik kerana isinya telah dikupas dengan baik bersumberkan buku Apa Ertinya Saya Menganut Islam. Usai forum tersebut, sedikit briefing telah diberikan kepada para peserta dan mereka diagihkan mengikut usrah yang telah ditetapkan sejak dari awal lagi. tanpa banyak bicara, di sini pihak kami ingin berkongsikan serba sedikit gambar yang berjaya lensa kamera kami terjah~

Pendaftaran para peserta























Sepanjang kem ini berlangsung , aktiviti berjual turut dijalankan seperti biasa oleh Eksekutif Jualan. Mungkin sampai disini sahaja untuk post kali ini. Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Know us

BADAN DAKWAH DAN IBADAH (BADIB) SMA AL-KHAIRIAH,TEMERLOH PAHANG

Our Team

Contact us

Nama

E-mel *

Mesej *